Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
  Udskriv emne

Re: Hvordan går det med at barfe?
Forfatter Besked
Ejer
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Betina V skrev:
Jeg er rigtig glad for at barfe mine hunde og mine hunde elsker det.

Men men men jeg synes jeg har rigtig svært ved at holde deres vægt, da bliver meget nemt overvægtige?

Er du ikke så god til at give dine hunde fastedage? :-)

En hund taber sig ikke før dens mave er tom.

Mine hunde holder altid deres vægt meget stabil, netop fordi jeg ikke fodre hver dag eller flere gange om dagen, fordi de forbrænder ingen fedt, hvis ikke de får lov at faste ;-)

Profil Mit Fotogalleri  

Snakkehoved
Brugeravatar

Det er altså muligt at hunden taber sig uden fastedage.

Luna har tabt 1 - 1.5 kg siden nytår, uden fastedage, da jeg simpelthen ikke har rygrad til at faste hende :oops:

Profil Mit Fotogalleri  

Voksen hund
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørager i Nordjylland
Jeg har som Jeanette ikke rydgrad til at faste mine hunde, jeg får dårlig samvitighed hvis de ikke får mad hver dag.

Profil Mit Fotogalleri  

Ejer
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Jeanette

Du faster da også din hund ved at give dem mad efter 24 timer på en måde :P Kan du ikke huske du gjorde det, uden at vide det hehe

Men hvis i ikke vil faste, så må i leve med "tykke" hunde eller ustabil vægt. Det er meget forskelligt fra hund til hund. Men jeg kender ikke andre måder at få hunde til at tabe sig eller holde sig slanke andet end faste og mere motion, og hvis de har mad i maven det meste af tiden, fordi i synes det er synd for dem, så taber de sig ikke, som i måske gerne ville :-)

Profil Mit Fotogalleri  

Snakkehoved
Brugeravatar

Karina skrev:
Jeanette

Du faster da også din hund ved at give dem mad efter 24 timer på en måde :P Kan du ikke huske du gjorde det, uden at vide det hehe

Men hvis i ikke vil faste, så må i leve med "tykke" hunde eller ustabil vægt. Det er meget forskelligt fra hund til hund. Men jeg kender ikke andre måder at få hunde til at tabe sig eller holde sig slanke andet end faste og mere motion, og hvis de har mad i maven det meste af tiden, fordi i synes det er synd for dem, så taber de sig ikke, som i måske gerne ville :-)

Nååh jow :oops:

Og ved I hvad.. jeg spammer lige tråden.. Luna er nede på 27.1 kg!!! WEEEE siger jeg bare :lol: :lol: Vi mangler ikke meget nu.. Vi skal bare lige have strammet op på huden omkring skuldrene og så vil jeg godt lige have en aaanelse mere af ved maven..

MEN vi går jo også meget pt. I dag gik vi 8 km morgen og 8 km eftermiddag, hvor hun er løs det meste af tiden :)

Profil Mit Fotogalleri  

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Søg efter: